601 992 332

Serwis

Szanowny kliencie, jeżeli podczas korzystania z urządzenia natrafiłeś na problem, możesz skorzystać z Pomocy Technicznej i bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.

Klienci dokonujący zgłoszenia napraw


Pracownik Pomocy Technicznej postara się rozwiązać Państwa problem zdalnie pod nr tel.: 601 992 332

Dział Pomocy Technicznej


telefon 601 992 332
e-mail serwis@geoinf.pl

Adres wysyłki

Geoinf
Kostrogaj 34 k/Płocka
09-402 Płock

Jak przygotować sprzęt do wysyłki?


  1. Dołącz do urządzenia oryginał Karty Gwarancyjnej oraz kopię dokumentu zakupu a także wszystkie akcesoria dostarczone w komplecie z urządzeniem (kable, zasilacze, sterowniki itp.)
  2. Dołącz na osobnej kartce dokładny opis usterki wraz numerem kontaktowym
  3. Zabezpiecz sprzęt na czas transportu. Towar najlepiej spakować w pudełko kartonowe z wypełnieniem np. z folii bąbelkowej lub innego materiału, który zabezpieczy urządzenie w długim procesie przeładunkowym. Towar musi być zabezpieczony przed przemieszczaniem się wewnątrz opakowania a pudełko oklejone taśmą.
Uwaga !

Jeżeli reklamowane urządzenie jest sprawne lub zaistniałe uszkodzenia powstały w sposób mechaniczny nie podlegają one gwarancji, w wyniku czego serwis może obciążyć zgłaszającego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprzętu oraz kosztami transportu.



Dostawa

Realizujemy zamówienia na terenie całej Polski, dzięki własnemu transportowi oraz korzystając z usług firm kurierskich.


Centrum logistyczne

Firma Geoinf dysponuje nowoczesnym zapleczem logistycznym.


Pomoc

Obsługa administracyjna i operacyjna wynajmowanych przez nas powierzchni.