Serwis
Szanowny kliencie, jeżeli podczas korzystania z urządzenia natrafiłeś na problem, możesz skorzystać z Pomocy Technicznej i bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.
Adres wysyłki
Geoinf
Kostrogaj 34 k/Płocka
09-402 Płock
Geoinf
Kostrogaj 34 k/Płocka
09-402 Płock
Numer kontaktowy: 24 265 31 74
Jak przygotować sprzęt do wysyłki?
- Dołącz do urządzenia oryginał Karty Gwarancyjnej oraz kopię dokumentu zakupu a także wszystkie akcesoria dostarczone w komplecie z urządzeniem (kable, zasilacze, sterowniki itp.)
- Dołącz na osobnej kartce dokładny opis usterki wraz numerem kontaktowym
- Zabezpiecz sprzęt na czas transportu. Towar najlepiej spakować w pudełko kartonowe z wypełnieniem np. z folii bąbelkowej lub innego materiału, który zabezpieczy urządzenie w długim procesie przeładunkowym. Towar musi być zabezpieczony przed przemieszczaniem się wewnątrz opakowania a pudełko oklejone taśmą.